Actualitat_Fundació Cerca

Els reptes de futur de les persones grans

La població mundial envelleix a un ritme frenètic. L’esperança de vida ha incrementat en les darreres dècades. I per tant, les persones grans cada cop representen una part més important de la societat.

Els beneficis del Servei d'Ajuda a Domicili

Millora de la qualitat de vida amb l'atenció domiciliària

El Servei d'Ajuda a Domicili (SAD), conegut també com a Servei d'Atenció Domiciliària, és una opció que ofereix una gran varietat de beneficis per a aquelles persones grans, amb dependència o en una situació de vulnerabilitat que necessiten suport i assistència a casa seva.

Reivindiquem el dret de les dones

L’equip de la Fundació Cerca, amb responsabilitat i compromís, avui dia 8/03/2023, dia en què commemorem la lluita de les dones en la participació activa en tots els àmbits de la societat de forma igualitària, volem posar èmfasi en la denúncia de les desigualtats exercides per aquest sistema patriarcal vers les dones. Per poder treballar amb la transformació que volem i fer reivindicació d’una societat justa, nosaltres escollim aquest abordatge:

La Fundació Cerca oferirà el Programa ADA per formar a dones en eines digitals

La Fundació Cerca ha posat en marxa el Programa ADA, que té per objectiu l'adquisició i millora de les competències digitals, dirigit de manera prioritària a dones desocupades, residents preferentment en municipis de menys de 30.000 habitants, per a impulsar la seva emprenedoria, el seu desenvolupament rural i reduir la bretxa digital i de gènere, fomentant d’aquesta manera la inclusió social i laboral. El nom del programa, és en reconeixement a Ada Lovelace

Espais de recerca de feina

El Programa Espais de Recerca de Feina és un programa que té per objectiu la inserció laboral de les persones participants, utilitzant una metodologia activa en la qual es fomenta l'autonomia de cada persona a través d'un acompanyament per una persona professional i es proporcionen eines de cerca de feina, tot adaptat al perfil de la persona.

"Speed Dating" laboral

A la Fundació Cerca hem realitzat un "Speed Dating" per tal que les persones usuàries dels nostres programes d'orientació i recerca de feina agafin experiència en les tècniques d'entrevista professional, millorant així la seva situació d'inserció laboral.

Apostem per l’ocupació juvenil

A la Fundació Cerca apostem per l'ocupació de les persones joves amb el programa Garantia Juvenil, que ens permet incorporar nous perfils professionals joves al nostre equip.

Aquest tipus de projectes ajuden a donar oportunitats a les persones joves acabades de titular perquè puguin tenir una primera experiència laboral que els permeti una millora en la seva inserció.

Cursos professionalitzadors d’Atenció Sociosanitària

Cursos professionalitzadors

Aquest any 2021 a la Fundació Cerca hem realitzat un total de 3 cursos d’identificació del Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària a les Persones en el Domicili. Els cursos certifiquen una formació teòrica i pràctica en higiene i atenció sanitària, en atenció i suport psicosocial domiciliari, i en suport domiciliari i alimentació familiar.

L'Associació Cerca passa a Fundació i renova la imatge

A la Fundació Cerca hem passat de ser una Cooperativa a ser una Fundació. Per això, aprofitant el canvi, hem actualitzat el disseny del logotip, per adaptar-lo a les noves tendències.

Per al disseny del nou logotip ens hem centrat en les persones, ja que la missió diària de la fundació consisteix a millorar el benestar i qualitat de vida de les persones. Per aquest motiu les hem volgut representar donant-se la mà en un cercle que les uneix.