Vés al contingut
Serveis_Fundació Cerca

Serveis

Ajuda a domicili

Servei d'Ajuda a Domicili (SAD)

L'objectiu del Servei d'Ajuda a Domicili (SAD) és ajudar a les persones amb una autonomia limitada o en una situació de vulnerabilitat, que necessiten suport a casa seva per garantir una bona qualitat de vida.

L'objectiu és donar suport a l’hora de fer les activitats quotidianes (higiene personal, anar a comprar, organització dels àpats, etcètera). Altres serveis complementaris de suport a domicili com el servei de neteja.

Vetlladors/es en comunitat terapèutica

És un servei de vetlladors i vetlladores en horari nocturn, caps de setmana i festius a persones en processos de tractament terapèutic per drogodependència i risc social, en comunitat terapèutica.

Punt d'acreditació per competència

Aquest servei permet obtenir un certificat oficial a les persones que han adquirit competències professionals en el lloc de treball.

Periòdicament es convoquen procediments d'avaluació i acreditació de competències professionals que permeten reconèixer l'experiència o la formació no formal i obtenir-ne una certificació oficial.

Formació

Mòduls formatius de competències bàsiques, transversals i tècniques que es poden combinar amb pràctiques en empresa. Formacions adaptades per millorar l’ocupabilitat de les persones i per millorar la seva inclusió social i laboral.

Orientació laboral

Programes d’assessorament i foment de l’ocupació per a diferents col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat i en risc d’exclusió social amb l’objectiu de dotar-les dels recursos necessaris per a iniciar itineraris d’integració sociolaboral que portin a la seva incorporació al món laboral.

Agència de col·locació

Mòduls de recerca de feina, activitats i dinàmiques grupals que ofereixin una atenció més propera, personalitzada i individualitzada a les persones en procés de cerca de feina.