Fundació Cerca

L'Associació Cerca passa a Fundació i renova la imatge

Fundació Cerca

A la Fundació Cerca hem passat de ser una Cooperativa a ser una Fundació. Per això, aprofitant el canvi, hem actualitzat el disseny del logotip, per adaptar-lo a les noves tendències.

Per al disseny del nou logotip ens hem centrat en les persones, ja que la missió diària de la fundació consisteix a millorar el benestar i qualitat de vida de les persones. Per aquest motiu les hem volgut representar donant-se la mà en un cercle que les uneix.

Hem incorporat al logotip la paraula fundació i mantingut el disseny especial de la lletra “a”, per a poder conservar l’essència de l’entitat. La tipologia del logotip és un “Isologo” que significa que tant la icona representativa, com el text, funcionen junts i no es poden utilitzar per separat. I s’ha mantingut el color corporatiu: el taronja.

D’altra banda també hem actualitzat la pàgina web per a modernitzar-la, fer-la més accessible i intuïtiva. D’aquesta manera és més senzill trobar tota la informació.