Servei d'Ajuda a Domicili_Fundació Cerca

Servei d'Ajuda a Domicili (SAD)

Servei d'Ajuda a Domicili i acompanyament a la persona que estimes

La missió és satisfer les necessitats de les persones que atenem de manera individualitzada i amb respecte

El Servei d'Ajuda a Domicili (SAD) és un servei que dona suport i assistència a persones grans, amb dependència, que es troben en una situació de vulnerabilitat o que tenen limitada la seva autonomia a casa seva.

La persona professional acompanya a la persona en les seves activitats bàsiques de la vida diària o que requereixen atenció i suport en activitats puntuals.

Aquest suport domiciliari que s'ofereix a Tarragona té com a objectiu principal mantenir la qualitat de vida de les persones a casa seva, oferint-los l'ajuda domiciliària necessària a l'hora de fer les activitats del seu dia a dia i promoure la seva autonomia, fomentant la seva independència en les activitats diàries. A més, l'equip professional treballa en col·laboració amb la família per establir un pla de treball adaptat, garantint que es cobreixin totes les seves necessitats, ja sigui en termes de salut, higiene, alimentació o altres teràpies.

Vols més informació? Contacta amb la Fundació!

Servei d'Ajuda a Domicili_Fundació Cerca

Serveis a la persona

• Ajuda física-motriu (aixecar, enllitar i caminar).
  • Higiene i cura de les persones (bany, higiene corporal, canvi de roba, etc.).
  • Cura de la salut: realització de petites cures d’acord amb les prescripcions mèdiques excepte en aquells casos en què sigui exigible un títol sanitari, administració de la medicació, cura de l’alimentació i necessitats nutricionals, etc.
  • Cuina a domicili
  • Neteja a domicili (manteniment, puntual i de xoc) i bugaderia
  • Acompanyament fora de la llar (visites mèdiques, gestions bancàries, etc.).
  • Orientació en l'administració de l'economia de la llar.
  • Orientació i suport a les persones cuidadores.
  • Vetlles hospitalàries
Neteja a domicili

Serveis domèstics

Es fan tasques de neteja en domicilis particulars amb personal contractat. Inclou els serveis de:

• Neteja a domicili: (manteniment, puntual i de xoc): ordre i manteniment de la neteja quotidiana de l’habitatge en condicions acceptables d’higiene i salubritat.
  • Bugaderia: rentat planxat i repàs de roba.
Servei de proximitat i de màxima qualitat_Fundació Cerca

Servei de proximitat i de màxima qualitat per procurar l'autonomia personal i social