Vés al contingut
Speed dating_Fundació Cerca

"Speed Dating" laboral

Speed dating_Fundació Cerca

A la Fundació Cerca hem realitzat un "Speed Dating" per tal que les persones usuàries dels nostres programes d'orientació i recerca de feina agafin experiència en les tècniques d'entrevista professional, millorant així la seva situació d'inserció laboral.

Un "Speed Dating" empresarial consisteix en una trobada breu entre una persona en recerca activa de feina i una empresa. És una pràctica que permet a la persona usuària agafar experiència en aquest tipus de trobades professionals, així com donar a conèixer el seu perfil a l'empresa que l'entrevista.

En aquesta ocasió hem rebut la visita del Grup FCC (Fomento de Construcciones y Contratas), una companyia de Serveis Ciutadans referent en el sector mediambiental, la gestió de les aigües i les infraestructures.